Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 08:42:01 +0200

Tere!

Peipsiääre Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/01926 aadressile Tartu maakond, Peipsiääre vald, Alatskivi 
alevik, 43 Aovere-Kallaste-Omedu tee // 43 Aovere-Kallaste-Omedu tee L24 // 
Kalevipoja // Tartu mnt 19 // 19a // Veskiküla tänav L1 ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastan projekteerimistingimused täiendavate 
tingimuste saamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27295709>  (menetlus nr: 
476901), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Peipsiääre Vallavalitsus) või menetleja (RAIMOND VÕIMRE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister